1. Hogyan lehet regisztrálni a programokra?
A programokon való részvétel kizárólag elektronikus regisztrációs űrlap kitöltésével lehetséges. A beküldött jelentkezések elbírálásra kerülnek, amelyet követően visszaigazolás kerül kiküldésre. Az aktuálisan meghirdetett programok az "Aktuális" menüpontban érhetők el. Az egyes programok leírásának végén található a regisztrációs űrlap elérhetősége.
2. Hogyan kérhető árajánlat a buszbérlésre / különjáratra?
Árajánlat kérésére a "Kapcsolat" menüpontban található üzenetküldő felület kitöltésével van lehetőség. A mezők pontos kitöltése mellett lehetőség van fájlok csatolására is (például útvonalterv vagy programterv). A beérkezett megkeresések feldolgozása után a lehető legrövidebb időn belül visszajelzést és részletes árajánlatot küldünk.
3. Mennyi idővel az utazás előtt kell lefoglalni a buszt?
Az autóbusz lefoglalása ajánlott a tervezett utazás időpontját megelőzően minél korábban, de legalább 14 nappal az esemény előtt szükséges a foglalás leadása. Indokolt, rendkívüli esetben ettől az időponttól eltérő igényeket is igyekszünk figyelembe venni.
4. Van-e előlegfizetési kötelezettség, és mennyi az előleg mértéke?
Szerződéssel rendelkező partnerek számára előlegfizetési kötelezettség nincs. Minden más esetben az előleg mértéke a teljes szolgáltatási díj 50%-a, amelyet legkésőbb az utazás megkezdése előtt 10 nappal szükséges megfizetni.
5. Van-e biztosítás a buszra és az utasokra (FEOR-, CASCO-, balesetbiztosítás)?
Az autóbuszaink kizárólag érvényes és aktív kötelező gépjármű-felelősségbiztosítással vesznek részt a közúti forgalomban, a hatályos jogszabályi előírásoknak megfelelően. Az utasokra külön utasbiztosítás nem kerül megkötésre, ugyanakkor a közúti személyszállításra vonatkozó felelősségbiztosítás a szolgáltató részéről rendelkezésre áll. Ez a biztosítás fedezetet nyújt az utasokat ért esetleges károkra baleset bekövetkezése esetén.
6. Mely területeken van lehetőség különjáratot és buszbérlést igényelni?
A Szolgáltatásaink kizárólag belföldi viszonylatban, Magyarország teljes területén vehető igénybe.
7. Milyen kényelmi extrákkal vannak felszerelve az autóbuszok (Wi-Fi, légkondicionálás)?
Külön kérés esetén lehetőség van Wi-Fi hozzáférés, valamint hálózati csatlakozó (230 V / 50 Hz) biztosítására elsősorban telefontöltési célra. A flottában jelenleg csak a "Nudli" nevű autóbusz rendelkezik klímaberendezéssel, így amennyiben a légkondicionálás kiemelten fontos szempont, javasolt ezt figyelembe venni a busz kiválasztásakor.
8. Milyen tapasztalata van a járművezetőknek?
Járművezetőink a budapesti tömegközlekedésben több éves gyakorlattal rendelkező aktív munkatársak.

